Cumartesi, Mayıs 26, 2007

.....THE END.....

Geri dönülebilirmi?
Yeniden burada olurmuyum bilemiyorum!
Sadece uzun ama cok uzun bir süre BLOG'um da sessizlik hakim olacak...
Herkese şimdiden cok teşekkürler...

Başta bu BLOG'u hayata geçirilmesini yıllar önce sağlayan,
Sayın Ömer ERULKE'ye.

Sevgili dost (müge) WATASHE-KOKOPELLİ ye,

ANNEM ANNEEEEEEM sevgili Dileğe,

Çok sevdiğim site MADA' ya :(

Ve tabi ki canım PELİN'e

TEŞEKKÜRLER Milyonlarca kere....

SEVGİ VE DOSTLUK YÜREĞİNİZDEN EKSİK OLMASIN


.....THE END.....

6 yorum:

Adsız dedi ki...

İstifan geçersizdir... :)

Veda nedir Engin..?
İnsanız ve yapımızda, kırılganlık, kızgınlık gibi duyguları taşırız.. Bazen haklıyızdır, zaman zaman da yanlış anlamalarla duygularımız yoğunlaşır...
Ancak fevri ve üzerinde fazla düşünmeden aldığımız kararlar sevdiklerimizi üzer canım...

Fazla uzatıp kafa ütülemeyeceğim, git işine, sevdiklerine, evine yoğunlaş.. Stres at, denize taş at ;) sağa sola laf at (kızlara değil) :P Hatta gel derdini anl(at) Sonra da otur yazılarını bloguna at.. :)

Haaa..! Yumuşak davranıyorum diye yüz bulma, yersin ANNEM ANNEM fırçasını.. :)))

Sevgiyle kal.. :)

Ömer Erülke dedi ki...

sevgili engin
zaten ara vermeden blogcu olunmaz :)
ben hiç vermedim sadece inişler ve çıkışlar oldu...imreniyorum bu ara verme cesaretine blogcuların...
bence bu bir veda tamam ama blogcu vedası...geri geleceğin için sorun yok
hadi selametlen
ömer

z.pelin dedi ki...

Bebişiimm..

Bu gidişin dönüşü muhteşem olacak diye düşünüyorum ben..

Ömer'in de dediği gibi ara vermeden olmuyor gibi sanki :) Bende 1 sene içinde dönem dönem aralar verdim.. Ama evimin oturma odası olarak tabir ettiğim blogumdan asla kesin bir kopuş yaşamadım..

sen,ben ve bizler,hepimiz..
vefalıyızdır.. Bize çok güzel dostluklar,sevgiler ve yaşamımıza inanılmaz güzel renkler girmesine vesile olan sayfamıza da vefalı davranırız diye düşünüyorum.. :P kendime pay çıkarmazsam olmaz biliyorsun :)

Zaman zaman hayattan, zevk aldığımız herşeyden yaşadığımız kopuşlardan biri bu biliyorum..

Uzun sürmemesini diliyorum..
Bizi bu sayfanın tadından mahrum bırakma çok süre..

Annem annemin sözünden ayrılma,:P

Yüreğindeki ışığı asla kaybebetmemen ümidiyle bebişim..

Işık ve sevgimle..

KOKOPELLI dedi ki...

şaka mısın nesin kardeşim yaa :(( geri dönüşün olacak !
sevildiğini & özleneceğini bil yeter!
Ben veda gibi yazmak istemiyorum ondan uzatmayacağım, görüşürüz mucuxx

Adsız dedi ki...

Nasıl yani ?

!!! Evet toplamda 3 ünlemle sorulanı üstelik :(

Yağmur dedi ki...

bloğunuzu yeni gördüm:)özellikle fotoğraf dikkatimi çekti çok çok çok güzel:)bilmiyorum kedi sahibi misiniz,ama çok hoş bir fotoğraf:)