Çarşamba, Şubat 14, 2007



Ama ben halen yalnızııııın :(

4 yorum:

zeros dedi ki...

bu karikatürü calmadan edemedim... banada hitap ettigi icin... soruna gelince ... hayatimda hic bir zaman barisik olamadim kendimle... ve bu yasa gelip bunu bilmek.. gelecegimin göstergesi gibi birsey.. ben hep bu hisleri barindiracak miyim korkusu ...ben buna ic savasim diyorum yada büyüme sancilari...iyi geceler...

"Linkolog" dedi ki...

Zerrincim... Hayatın ile barışık olmak tamamiyle senin elinde, gerçi birazda istemekle alakalı olsa gerek ;) Sen böyle istersen o apayrı. Bence bu hisleri ileride de barındıracakmıyım korkusunu geriye bakmadan ve bundan sonra böyle düşünceleri aklına getirmemen olur... Ben böyle güzin abla gibi yazmayıda sevmem aslında ama HAYAT çok güzel herşeye rağmen ;) KARİKATÜRÜM sana feda olsun lafı bile olmaz... Ayrıca bak ben üzülüyormuyum küsüyormuyum hiç hayata bir sevgilim beraber hayatı paylaşak kişi yok daha yaş oldu 28-28 ne olcak böyle hehehe :) SAYGILAR

zeros dedi ki...

güzin ablacigim, önerileriniz, desteginiz icin cok tesekkür ederim.;) Ben ister miyim bu gicik ruh hallerini yasamak... sanmiyorum ama bazen karamsarlik kolay bir secim diye düsündügümü düsünüyorum... aslinda herseyin bilincinde, farkindayim ama uygulamasi ayni sekilde olmuyor...optimist, hayati positif algilayan birisi olabilmeyi cok isterdim.. hala da istiyorum ama beceremiyorum iste.. her zaman bu kadar karamsar degilim bana bakmayin siz... Sadece bu sene asiri karamsarim :) güzel bir gün gecirmeniz dileklerimle.. :)

zeros dedi ki...

Cay daveti icin cok tesekkürler..resimler istanbul'a ait ama ben degilim maalesef :)günesli bir hafta sonu dileklerimle...