Salı, Şubat 27, 2007

BU BLOG'DA SÜRESİZ
BOYKOT
BAŞLAMIŞTIR!


*BOYKOT1 --> Sarmaş dolaş gezen çiftleri...
*BOYKOT2 --> +18 ve benzeri ikonlu yayınları...
*BOYKOT3 --> Bunu neden ediyorsam anlamadım...
*BOYKOT4 --> Salak insanların cin gibi gözükmeye çalışmalarını...
*BOYKOT5 --> Amerikan mallarını... (Ki ekmeğimi bunlardan kazanıyorum...)

*BOYKOT6 --> Türban ve dini siyasete alet edenleri...

EN ÖNEMLİ BOYKOT

SANTUR diğdem hanımı da yarın yanıma gelmeyişinden dolayı boykot ediyorum!


YA SİZ NEYİ BOYKOT EDİYORSUNUZ?

BİLDİRİN...

SÖYLEYİN...
YAZIN...

YORUM YAPIN...

AMA

SESSİZ KALMAYIN...!

3 yorum:

KOKOPELLI dedi ki...

yürü be kim tutar seni ! destekçinim :)

KOKOPELLI dedi ki...

Ben 4X4 koşturan kalbimi boykot edeceğim ...Yenisi aklıma gelince onu da yazarım =)

Adsız dedi ki...

BEN GOOGLE ADSENSE 'i boykot ediyorum bknz: blogum ...