Çarşamba, Şubat 14, 2007

"MUSICOVERY"
Merhaba arkadaşlar işte sizlere verdiğim bu link ciddi anlamda o kadar başarılı bir site ki anlatamam, gerçi siz de girdiğinizde göreceksiniz!!! Sitenin içeriği o kadar zengin ki100 binlerce parçaya 2 sn içinde dinlemeniz (internet bağlantınız olmalı) mümkün.
Site 1940'lı yıllardan günümüze kadar tüm türlerinde (Rap, R&B, SOUL, JAZZ, BLUES, POP, METAL, ROCK vb.) dünyanın bildiği parçaları yayınlamakta....
Yapmanız gereken sadece istediğiniz türde ki müziği seçip arkanıza yaslanmak...

Hepinize bol müzikli dakikalar...

4 yorum:

KOKOPELLI dedi ki...

WOW ! Ne diyeceğimi bilemedim. Test edip yorumlamak istemiştim.Süper! Gözün açık olsun kap getir böyle şeyleri bize =) John Coltrane dinliyorum kesintisizzz

"Linkolog" dedi ki...

Beğinmene sevindim ;) Ben sizler için varım, beni sizler yarattınız hehehe :) Etkinliklerim devam edecektir ;) Yorumun için teşekkürler KOKOPELLI...!

zeros dedi ki...

Bende su an dinliyorum.. Gercekten cok güzelmis... sagol bizleride bilgilendirdigin icin :) selamlar..

zeros dedi ki...

Cay daveti icin cok tesekkürler..resimler istanbul'a ait ama ben degilim maalesef :)günesli bir hafta sonu dileklerimle...