Çarşamba, Şubat 21, 2007

" THE NUMBER 23"


jim carrey, eternal sunshine of the spotless mind ile beni bayağı bir şaşırtmıştı. sulu zırtlak komedi tarzından sonra oradaki rolüyle hayran kalmıştım, ama bir seferlik bir denemeydi herhalde demiştim. bu yüzden the number 23 çok şaşırttı beni. gerilim filminde dövmeli, sert ve çok az gülümseyen bir jim carrey hakikaten ilgimi çekiyor.
Yönetmeni de Joel Schumacher olunca kötü birşey olabileceği pek aklıma gelmiyor. filmin konusu kısaca okuduğu bir kitapla birlikte 23 sayısına takıntılı hale gelen walter sparrow ve başından geçenler sanırım. herhangi bir ayın 23'ünde girmesi fiyakalı olacaktır ve de yaban ellerde 23 şubat'ta giriyor gösterime sanırım. 2 mart'ta geliyormuş buralara.. ayrıca en derin ve karanlık takıntılarını paylaşan youtube kullanıcılarından şanslı 23 tanesinin itirafı resmi sitede yayınlanacakmış..

1 yorum:

zeros dedi ki...

eternal sunshine of the spotless mind filmini bende cok sevmistim... aslinda belki de ben almak istedigim mesaji almistim, filmi sevmektense :) ...kedin cok tatliymis bir de... ne kadar cok sevsemde kedileri köpekleri,onlara harcamam gereken zamani bulamiyacagimdan korkup almiyorum ama hep olsun istemisimdir... bir tanesi benim olsun demeyi cook isterdim :)tünaydin...